reklama

Nový nový začiatok, vánok v žltnúcich gaštanoch

Predstavujem si svet, kde sa veci vyvíjajú do zložitých vzťahov, púšťajú dolu dravým prúdom eventuality a náhody, kde nastávajú neočakávané zvraty, psychoterénne vlny kde sa prekonávajú, že kto by to bol kedy povedal, ale kde potom

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

príde kratučké obdobie, ako spánok, taký prelud, po ktorom sa všetko dostane do počiatočného stavu: teraz som v tom svete, tesne pred koncom leta, dieťa autistických rodičov, v novom novom začiatku.

Prečľupol som hladinu neformulácie: podo mnou sú mrakmi zahalené doliny, ale ja vidím, je mi to jasné: nemienim sa zo-žie-rať. Nesnažím sa už nájsť definitívnu pointu, len zotieram hranice medzi zachytením a plynutím. Necítiš, v ten oka mih necítiš svoj postoj, tieň činov.

Keď posledný večer pred odchodom z Ostrova kráčam cez mesto, ani báseň neviem žiadnu povedať, o vôni kurát a hranoliek hore kopcom mosta ponad koľajnice, okolo the Well, až na Clarendon Road. Dážď, dážď miláčik, rukou idem cez kríky, po kapotách, posledný oblúk dňa nechám na záhrade, nemyslím na Myseľ Orbitálu Masaq’, že čo všetko má na starosti. Alebo som to ja a milióny mojich avatarov so striebristou pokožkou hlbokým hlasom rozmlúvajú s intoxikovanými občanmi Veľkého Mesta na Juhu a tristo kilometrovými pangalaktickými vehiklami?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

O jednotlivých dňoch čo mám povedať? Že dúfam. A že neviem, koľko bude trvať leto. Babie leto. Ešte dva? Tri dni?

peter meluš

peter meluš

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

sa nevie vmästiť do akože Zoznam autorových rubrík:  Intímne futurologické snemySúčasnosťtech & netSúkromnéFabulandBytie na Ostrovochremixes

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu